Rejestracja  


Profil użytkownika - Goraj Offline
Goraj



Poczatkujacy

Dołączył:
03-04-2017
Wiek:
01-06-2000 (17 lat)
Razem postów:
53
Razem wątków:
4


Dodatkowe informacje o Goraj
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Sygnatura użytkownika Goraj
[Obrazek: 2a6492fd113e6.png]

[Obrazek: 76561198096023534.png]


Ostatni odwiedzający
Aronex (11-12-2017 - 19:00)
Wyświetleń profilu w sumie: 6

Dane kontaktowe użytkownika Goraj
E-mail: Wyślij e-mail do użytkownika Goraj
Prywatna wiadomość: Wyślij prywatną wiadomość do użytkownika Goraj
Informacje o Goraj
Dołączył: 03-04-2017
Ostatnia wizyta: 3 godzin(y) temu
Razem postów: 53 (0.21 postów dziennie | 0.33 procent wszystkich postów)
(Znajdź wszystkie posty)
Razem wątków: 4 (0.02 wątków dziennie | 0.15 procent wszystkich wątków)
(Znajdź wszystkie wątki)
Spędzony czas online: 1 Miesiąc, 3 Tygodni, 4 Dni
Łącznie otrzymanych polubień: 3 (0.01 dziennie | 0.18 procent wszystkich 1696)
(Znajdź wątki za które otrzymałem podziękowaniaZnajdź posty za które otrzymałem podziękowania)
Łącznie podziękowano: 3 (0.01 dziennie | 0.18 procent wszystkich 1696)
(Znajdź wątki, za które podziękowałemZnajdź posty, za które podziękowałem)
Reputacja: 4 [Szczegóły]
Komentarze 0 (0 Wysłano | 0 Otrzymano)

Lista znajomych (W sumie 5)
Goraj posiada 5 znajomych, z czego 4 jest wyświetlonych na tej stronie.

Majcon

PizzavegaVG

Aronex

Brakin
W temacie: Grafika Na Kanał! Odpowiedzi: 4

09-12-2017, 16:48

Chciałbym tylko zgłosić, że @Aronex spalił się komp po całonocnym zajmowaniu expowiska w metinie i teraz nie ma nam kto robić grafik :V

W temacie: Aktualizacja silnika gry Odpowiedzi: 11

06-09-2017, 11:39

(31-07-2017, 13:31)boom2308 napisał(a): Nie da sie jakoś wbić na 1.7.4

1.7 miało bardzo wiele błędów i luk przez co wszyscy zalecają zaktualizować serwery do nowszych wersji oraz bardzo wiele ciekawych rozwiązań zostało dodane w wersjach 1.8+, więc trzymanie się kurczowo wersji 1.7, tylko uniemożliwiło, by rozwój i urozmaicenie serwera

W temacie: Powody. Odpowiedzi: 8

28-08-2017, 18:07

(28-08-2017, 16:48)meduza napisał(a): Poruszałem ten temat pierdyliard tysięcy razy, nigdy nie zostało to zrealizowane, bo po co zmieniać to? :D, lepiej usadowić się na 4 literach i wymyśleć jak po*** innych :D

Próbuje rozszywrować tą twoją cenzurę, ale z niewiadomych powodów jedyne co mi przychodzi do głowy to "porno", ilość liter i dwie pierwsze się zgadzają, więc nie wiem co trzeba mieć we łbie, żeby wszędzie i ciągle gadać o porno...

Odwołując się do reszty zdania to nie rozumiem twojego podejścia jako byłego "administratora" czy tam moderatora (nie ogarniam tej dzisiejszej hierarchii) i właśnie przez ludzi z takim podejściem do problemów mamy tutaj szambo ("cenzura", żeby @Majcon się nam tu nie obraził) jakie mamy. Jak jest problem to trzeba go rozwiązać, a nie przechodzić obok.

Jak wspomniałem wcześniej nie ogarniam dzisiejszej hierarchii, ale dawniej były pewne niepisane zasady i dziś jakieś jełopy tego nadużywają syfiąc forum i całą serwerownie.

W temacie: unban :(((( Odpowiedzi: 10

21-08-2017, 15:34

(21-08-2017, 12:08)NeQueR napisał(a):
(21-08-2017, 11:19)Aronex napisał(a): lubie cie ale ocenie jak powinienem a wiec, byleś juz banowany za cheaty http://www.pvp.iq.pl/thread-1248.html i dostales szanse jak widzimy nadal cheatowales wiec jestem na nie " cheater zawsze bedzie cheaterem " jak bys dostal ub bys tylko bardziej uwazał

Ale on był pod wplywem mocnych środków odkurzających


Kappa

No słyszałem, że te Niemieckie detergenty mocno trzepią, a tych przeczyszczających to już nie skomentuje

W temacie: Nick na forum Odpowiedzi: 6

10-08-2017, 20:03

(10-08-2017, 19:47)NeQueR napisał(a): X D

Patrz jak właśnie moje 5 letnie doświadczenie zostało zmiecione

Temat: System kar i sposób karania graczy Odpowiedzi: 17

05-04-2017, 11:05

Temat dotyczy zarówno RPG v1 jak i RPG v2, jednak do działu z RPG v1 dla większego zasięgu i poznania szerszego zakresu opinii, a nie ma sensu spamić i robić dwa od dzielne tematy skoro treść będzie identyczna. (różnica będzie tylko dotyczyć punktu drugiego)
 
Chciałbym zaproponować pewne zmiany w systemie i sposobie karania graczy.
1.Słowo spam przywrócone do łask?:

Nie rozumiem, czemu słowo „spam” zastąpiono słowem „flood” ja rozumiem, że chcecie wyglądać jak najbardziej profesjonalnie, ale powszechnie używa się słowa spam, a z frazą „flood” kojarzą się głównie ataki hackerskie (przynajmniej mi) z racji, że działania, pod którego podchodzą pod flood (i obchodzą podstawowe zabezpieczenia) to np. atak botów, które spamią reklamami (starsi gracze na pewno pamiętają tematy, w których nagle pojawiały się dziesiątki stron zaspamione przez boty reklamujące wiagre), czy też działania o podobnym charakterze, co ataki typu DoS/DDoS

2. Przepisanie regulaminu w formie tematu:

Myślę, że nie będzie to jakoś specjalnie wymagające, a zastąpienie zdjęcia regulaminu z serwera tradycyjnym tematem poprawi jego estetykę i czytelność.

3.Banowanie i odwołania od blokady konta:

Myślę, ze aktualny system karania graczy jest piętą achillesową serwerowni. Mianowicie  często na forach widzę, że aktualny system karania graczy jest postrzegany przez potencjalnych graczy, jako strasznie kuriozalny. Czemu? A no, dlatego, że większe szanse ma gracz, który się przyzna do cheatów niż ten, który stwierdził, że administrator się pomylił. (Ja wiem, że ban na pewno nie był za nic, ale pamiętajmy, ze jesteśmy tyko ludźmi i każdy może się pomylić). W tej sprawię mamy dwie propozycję zmiany.

A) Na większości Polskich serwerów stał się popularny odmienny system banowania graczy, mianowicie, jeśli administrator zaczyna podejrzewać, gracza o posiadanie niedozwolonego oprogramowania, przenosi go do specjalnego pokoju, gdzie każe mu wybrać jeden ze sposobów tego by administrator mógł go sprawdzić. Oczywiście gracz zaraz po takim podejrzeniu ma możliwość przyznania się do owych cheatów i zostanie łagodniej potraktowany, a jeśli nie administrator sprawdza jego komputer np. oprogramowaniem TeamViewer, (jeśli dobrze pamiętam nazwę) lub każe udostępnić ekran np. komunikatorem typu Skype czy Curse. Oczywiście, jeśli użytkownik celowo będzie utrudniał przeprowadzenie kontroli (będzie to widać) lub „ucieknie” to w trybie natychmiastowym zostaje ukarany jakby te cheaty posiadał i się nie przyznał.

B) Zamiast tworzyć sztuczną aktywność na forum przez tematy o odwołanie się od kary, można po prostu za pierwszym razem dać łagodniejszą (czyt. czasową) kare, od, której nie można się odwołać, a jeśli gracz nie zmieni swojego zachowania to w końcu dostaje permanentną blokadę konta.

4.Wyciszanie graczy (Mute):

Chciałbym poprosić o przywrócenie opcji wyciszenia gracza. Czemu? Bo, jeśli wykazuje się toksycznym zachowaniem czy też sprzecznym z regulaminem, jedynie na czacie nie zakłócając rozgrywki w żaden inny sposób to nie widzę potrzeby banowania go skoro istnieje alternatywna metoda kary, która zapobiega utracie graczy (gracz dalej może cieszyć się rozgrywką z tą różnicą, że nie może się udzielać społecznie na serwerze). Oczywiście, jeśli gracz został wyciszony już po raz, któryś z kolei i nie wyciągnął wniosków ze swojego zachowania to należy oczywiście rozważyć opcję zbanowania go.


Co do samego systemu kar jakie moim zdaniem powinno się stosować to nie widzę potrzeby, a zarazem konieczności opisywania go, dopóki nie dowiem się jak te pomysły się przyjmą, jednakże chętnie wysłucham waszych propozycji.

@Edit

Ostatnio zauważyłem, że Brakin często wspomina, że anty knock to nie musi być cheat lecz efekt obumarcia, a ostatnio bardzo często widzę skargi gdzie ten "anty knock" jest głównym powodem do zbanowania co może być tak naprawdę mylone z wymienionym wcześniej efektem. Jest to moim zdaniem poważny powód, by jak najszybciej zmienić sposób sprawdzania graczy pod względem niepożądanego oprogramowania, więc prosiłbym o jak najszybsze rozpatrzenie tego ze strony administracji.

Temat: Błędy i propozycje do serwera Odpowiedzi: 26

04-04-2017, 18:34

Chciałbym by w tym temacie zamieszczać masowo informację o propozycjach dotyczących serwera i znalezione błędy.

Propozycje do serwera:

1.Zamiana tematyki serwera:

Nie mam tutaj na myśli całkowitej zmiany typu serwera (np. z RPG na survival + frakcje),  lecz zamiast wzorowaniu się na grze Metin o wiele większe możliwości można sobie odblokować robiąc "autorską" tematykę,  bądź zmienić na grę, która ma bardziej rozbudowaną mechanikę (np. Aion). W jakimś temacie spotkałem się na opinie gracza, który twierdził, że MaRsOnIx nie wzoruje się w 100% na grze i myślę, ze to dobry pomysł, ponieważ nie wszystkie rzeczy z Metina przyjmą się dobrze w Minecraft, jednak, jeśli planuje w znacznym stopniu się na niej wzorować to lepiej zmienić nazewnictwo serwera, (Jeśli się nie mylę serwer jest promowany głównie pod szyldem gry Metin).

2.Nowsza wersja większe możliwości?: (Zrealizowano)

Myślę, że wraz z większą wersją, serwer dostanie większe możliwości rozwoju no i lepszą optymalizację (w wersji 1.9 Wprowadzono znaczne zmiany w tej kwestii). Teoretycznie większość Polskich graczy zatrzymała się na wersji 1.7, Jednak osobiście sądzę, że preferują oni serwery typu "EasyHC/MegaDrop", więc aktualny poziom trudności serwera skutecznie ich odstrasza. Dodatkowo z moich obserwacji wynika, (głównie fora oparte na tematyce serwerów Minecraft), że starsi gracze mc i tym samym ci dojrzalsi, a zarazem bardziej "ogarnięci" wolą właśnie serwery na najnowszych wersjach, ponieważ wiedzą, że na niższych wersjach zatrzymało się tzw. „rakowisko”. Mam tutaj na myśli toksycznych graczy i serwery na niskim poziomie rozbudowy i optymalizacji, oparte głownie na skryptach. Osobiście również myślę, że jeśli na serwerze zajdą poważne zmiany wraz ze zmianą wersji to serwerownia, ponownie będzie mogła strać się jedną z najlepszych w Polsce. Sam dobrze pamiętam czasy serwera bf3 gdzie nawet z rezerwacją slota były problemy by się tam dostać w godzinach szczytu oraz był on tak rewolucyjny, że przyciągał nawet zagranicznych graczy. A z tego, co widziałem z opinii na temat RPG v1 pod reklamami był on często nazywany najlepszym serwerem RPG w Polsce.

Wyżej, dodam ankietę by zapoznać się dokładniej z opinią ludzi na ten temat, lecz jest jeszcze jedna możliwość sprawdzenia w praktyce czy tego typu zmiany się przyjmą. Mianowicie można przystosować pluginy do wyższych wersji, zostawiając na razie przy technologii, którą oferuje wersja 1.7 dzięki czemu będzie można grać np. na wersjach 1.7-1.11 i dodać odpowiedni plugin, który miałby pokazywać, jaki procent graczy gra na danej wersji.[/font][/size]


3. Zmiana lokalizacji spawna:

Tutaj mam na myśli drobną, a wręcz kosmetyczną zmianę, mianowicie uważam, że po wejściu na serwer powinniśmy się znajdować skierowani w stronę Strażnika Grodu tak, żeby był on w zasięgu wzroku. Myślę tutaj o początkujących graczach, którzy czasami nie mogą się odnaleźć na serwerze (nie wiem jak inni, ale ja osobiście grając w RPG bym podszedł pierw do pierwszego napotkanego NPC)

4.Regularne eventy:

Proponowałbym dodać regularne i zautomatyzowane eventy w czas wolny, kiedy serwer ma okazję zwiększyć ilość aktywnych graczy. Jak by to miało wyglądać? Dodałbym w czas wolny, czyli weekendy jakiś bonus np. „Weekend Mądrości” i wtedy mamy zwiększony procent zdobywanego expa, Inny to może być „Epicki weekend” gdzie mamy zwiększony drop rzadkich itemów itd., Co tydzień event by się zmieniał, no i oczywiście nie możemy zapomnieć o świętach typu Boże Narodzenie, na czas tego typu okresów proponowałbym łączenie się eventów dodatkowo jeszcze bardziej zwiększając bonusy myślę, ze żaden gracz nie pogardzi taką okazją i będzie starał się maksymalnie wykorzystać ten czas.

5. Informacje o Questach:

Za wiele w RPG’i nie grałem, ale wydaje mi się, ze w większości informacje o nagrodzie czy wymaganiach są lepiej „wyeksponowane”. Dokładniej rzecz mówiąc proponowałbym na koniec każdego dialogu dodać osobne linijki gdzie jest napisane, co potrzeba do misji i niżej kolejna linijka, co w zamian dostaniemy.

Przykład:

Wymagane: 5 kryształów i 4 ryby
Nagroda: 2000 expa i 500 yarnów

Chciałbym również, żeby po najechaniu na wymagane przedmioty pokazała nam się informacja gdzie i jak go zdobyć oraz jaką mamy szanse na to np., Jeśli można dostać go za pokonanie jakiegoś moba to żeby było napisane, z jakiego i ile mamy procent szansy by się to powiodło.

Dodatkowo proponowałbym by przedmioty wymagane w questach (np. kryształy z metinów) miały fizyczną formę, lecz były by oznakowane, jako przedmiot potrzebny do misji i nie da się go sprzedać czy też pozbyć w inny sposób.

6.Misje poboczne:

Polecałbym dodać, misje poboczne, za które będzie oferowana mniejsza nagroda, lecz będą w zamian łatwiejsze do wykonania i będzie to zawsze dodatkowa atrakcja i odskocznia od trudnych fabularnych misji, które czasami potrafią znudzić i skutecznie zniechęcić do serwera.

7.Misje dzienne aka loteria:

Osobiście zamieniłbym system dziennych misji na loterię, jakby to miało wyglądać? Osobiście zmieniłbym stałe bonusy na czasowe, ale w zamian za to przystosować serwer pod względem poziomu trudności i wymagań lub zwiększyć samą wartość bonusu. Dodatkowo powinna być ona lepiej widoczna, bo o samych misjach dziennych nigdy bym się nie do wiedział gdyby nie podpowiedź jednego z graczy. Powinna być ona również darmowa, mianowicie zamiast wykonywania dziennej misji lepiej będzie jak po prostu można zakręcić raz dziennie za darmo (to również wymusi codzienną aktywność na serwerze, lecz będzie atrakcyjniejsze) i dodać ewentualną możliwość kolejnego zakręcenia w zamian za jakąś kwotę waluty premium (większość gier, w które gram/grałem miało loterię na tej podobnej zasadzie). Oczywiście zakładam, że punkt wyżej się przyjmie, więc misje poboczne były by idealnym zamiennikiem misji dziennych.

8.Misje poradnikowe:

Mówię tutaj o misjach początkowych, które mają nas zapoznać z serwerem, no i początkowi gracze, którzy nie mają znajomych grających na serwerze, którzy mogliby im pomóc w zorientowaniu się gdzie, co jest mają problemy już na tym etapie. Sam miałem problem bodajże przy 2 lub 3 misji gdzie kazano mi znaleźć alchemika i ostatnio pomagałem graczowi, który miał ten sam problem, co ja. Mapa jest dość obszerna i estetycznie wykonana, co jest jej plusem jak i zarazem minusem, mianowicie serwer wygląda ciekawie, jednak gracze mają problem z zorientowaniem się, co gdzie jest i do rozwiązania tego problemu mam kilka propozycji:

A) Zaraz po tym jak Strażnik zleci nam misje z zapoznaniem się z NPC’tami powinniśmy dostać przedmiot questowy dokładniej mam na myśli kompas, który po naciśnięciu PPM dawał nam możliwość wyboru, do którego NPC ma nam wskazać drogę, zaraz po wybraniu zaczyna wskazywać kierunek gdzie on się znajduje

B) Druga propozycja jest dość nowatorska, ponieważ szukając serwera Sword Art. Online (nie jest to nazwa serwera, a raczej typu, który miałby się wzorować na jednej z najpopularniejszych Novelek w Japonii, zatem nie jest to reklama konkretnego serwera), spotkałem się z NPC, który chodził po wyznaczonej ścieżce i tutaj można wprowadzić podobną zasadę gdzie to NPC oprowadza nas po mieście początku (pozwolę sobie to tak nazwać).

C) Oczywiście jestem świadom, że przy wzroście aktywności nowych graczy system może nie do końca być optymalny, dlatego pojawia się trzecia dość podobna możliwość, która by wymuszałaby gracz poruszał się po wyznaczonej trasie, zasada taka sama jak w poprzednim pomyślę, jednak zamiast poruszać NPC poruszamy graczem.

D), Jeśli żadne z powyższych się nie przyjmie pozostaje sposób 4 gdzie to gracz byłby czasowo teleportowany w miejsca pobytu NPC, a dokładniej rzecz mówiąc w okolicę na tyle blisko, żeby dało się go rozpoznać i zobaczyć, ale zarazem na tyle daleko by się dało zobaczyć okolicę na tyle by się zorientować jak dojść tam z miejsca spawnu.

9. Usługi Premium:

Osobiście uważam, że o wiele wygodniejszy i bardziej przejrzysty jest sklep w formie strony internetowej, oczywiście można zostawić również sklep z poziomu serwera i każdy by korzystał z opcji, która jest dla niego wygodniejsza. Dodatkowo chciałbym by na serwerze została dodana jakaś informacja, która mówiłaby gdzie można znaleźć sklep nie mówię tu o ItemShopie w formie NPC tylko o sklepie gdzie kupujemy znaki, bo o nim również dowiedziałem się dopiero od graczy

10. AutoMSG i informację:

Chciałbym by na serwerze zostały dodane wiadomości pokazujące się na czacie, co jakiś czas. Mogłyby w nich być przekazywane ważne okresowe informację czy też reklamowanie strony www lub sklepu.

11. Targ w formie strony internetowej:

Kiedyś dyskutowałem chyba już na ten temat z jednym z aktualnie byłych administratorów i twierdził, że taki sklep za bardzo by obciążał serwer, taka propozycja padła z mojej strony jeszcze za czasów RPG v1, kiedy nie było v2 i faktycznie na skript nie było by to możliwe, jednak z tego, co mi wiadomo serwer RPG v2 jest wykonany w 100% na pluginach pisanych w Javie, która daje o wiele większe możliwości i lepszą optymalizację serwera, więc myślę, że przy aktualnym poziomie, na jakim jest MaRsOnIx udałoby mu się napisać taki targ, który dawałby lepsze możliwości i Przewyższałyby one uszczerbek na optymalizacji. Myślę, że jest da się to wykonać bez dużych konsekwencji, ponieważ widziałem jakiś serwer gdzie zastosowano taką technologię (postaram się tutaj zamieścić zdjęcie takiego targu)

12. Anty Cheat:

Wydaje mi się, że to jedna z ważniejszych kwestii. Czemu? Ponieważ, administratorzy nie mogą ogarniać serwera 24/7 i pamiętajmy również, że na serwerze jest kilka „kanałów”, z czego w czasie, kiedy jeden z nich nie jest oblegany przez graczy (zazwyczaj dwójka świeci pustkami), cheater może bez problemu używać oprogramowania, które pomoże mu w wykonywaniu misji i wbijaniu poziomu (z tego, co mi wiadomo aktualnie kill aura posiada również możliwość bicia mobów), już pomijam oczywiście fakt, że skład administracji (przynajmniej z tego, co zdążyłem zauważyć ostatnimi czasy) to zaledwie 2 moderatorów. Mówi się, że Anty Cheat obciąża bardzo serwer, z tego, co mi wiadomo to lagi mogłyby pojawić się na serwerze postawionym na hostingu z dużą ilością graczy (chyba nie muszę tłumaczyć, jaki poziom reprezentują aktualnie hostingi), jednak serwery IQ są postawione na dedykowanej maszynie i na takim v2 nie ma również sporej ilości graczy ostatnimi czasy. Dodatkowo mogę powiedzieć, że tak naprawdę większość jak nie każdy serwer posiada anty cheat i na nich nie ma zazwyczaj lagów (nie mówię tutaj o serwerach gdzie są źle dobrane zasoby do ilości graczy)

13. Anty afk:

Ostatnio się spotkałem z sytuacją gdzie jeden z moderatorów był nie aktywny przez ponad 2 godziny, nie będę oczywiście go wskazywać go palcem, bo zmiana nie ma negatywnie wpływać na ich reputację, jednak lepiej będzie, jeśli gracz jest nie aktywny przez jakiś czas to go wyrzuca z serwera, czemu ma to pomóc choćby w poprawieniu reputacji administracji? Ponieważ część z graczy widząc, ze administracja nie udziela odpowiedzi na pytania czy nie odczytuje skarg (mam tutaj na myśli reporty) no i oczywiście nie będzie w ten sposób tworzyła się sztuczna aktywność na serwerze

14. Dokładne informacje na temat serwera:

Uważam, ze powinno zostać dodane coś w formie małej Wikipedii gdzie będzie opisana każda rzecz w grze z informacjami typu: krótki opis, statystyki (dmg, szybkość, od jakiego poziomu, statystyki po ulepszeniu itd.), informacje gdzie można to znaleźć, czyli w przypadku moba gdzie występuje, jaki poziom trudności reprezentuje itp. Natomiast w przedmiotach gdzie można go znaleźć/zdobyć i jakie mamy na to szanse

Wiem, że takie coś byłoby pracochłonne, ale jest to dodatkowy plus dla serwera i myślę, że będzie on stale rozwijamy lub będzie na takim poziomie gdzie nawet po zdobyciu najlepszych rzeczy i przejściu wszystkich misji gracze będą dalej chcieli tam zostać, ponieważ rozgrywka stoi na tak wysokim poziomie. Więc myślę tutaj bardziej przyszłościowo.

15. Modernizacja rozgrywki:

Taka modernizacja miałaby ułatwić grę niskim poziomom i utrudnić ją jednocześnie wydłużając na wyższych poziomach, ponieważ z tego, co widzę i słyszę jest na odwrót. Tutaj z góry zakładam, że przyjmą się pomysły, które mają rozbudować i poprawić, jakość rozgrywki. Mianowicie dodałbym, żeby za każdego questa w nagrodzie była jakaś znacząca ilość expa i pierwsze 10 poziomów zdobywało się bardzo szybko i łatwo (np. drugi poziom zdobywamy za samo zapoznanie z NPC.), więc 10 poziom byśmy zdobyli po samym zapoznaniu z wilkami, że na każdej mapie występuje swojego rodzaju boss, oraz metiny etc., Czyli po prostu tam dostajemy nagrodę za samo zapoznanie się z serwerem i co te 10 poziomów poziom trudności jakoś znacząco się powiększa, jednak faktycznie zauważalne to będzie na poziomach gdzie odblokowujemy większą ilość atrakcji.
 
16. Nagrody lojalnościowe: (Tutaj pokazało się moje nie do informowanie, więc ten podpunkt jest unieważniony)

Mam tutaj na myśli, głównie rzeczy pokroju misji dziennych, gdzie dostajemy stały bonus do danej cechy (życie, drop, obrażenia, szybkość poruszania się itp.) osobiście uważam, że lepiej będzie tego typu rzeczy zrobić tymczasowo, ułatwiając tym samym ogólną rozgrywkę, ponieważ właśnie sama rozgrywka staje się łatwiejsza dla graczy z większym poziomem a trudna dla nowych graczy, a moim zdaniem powinno być na odwrót, ponieważ starci gracze (czyt. Na wyższym lvl,’u), którzy mają dostęp do większej ilości atrakcji i poziom rozgrywki stoi na o wiele wyższym poziomie powinni mieć wyższy poziom trudności, który by pozwalał dłużej cieszyć się rozgrywką.

17. Usprawnienie systemu Party i gildii: (@edit)

Tutaj chciałbym prosić o umożliwienie dodawania, odchodzenia i wszelakich innych modernizacji za pomocą komend. Jest to dla niektórych łatwiejszy sposób, niż na przykład latanie za graczem i klikaniem PPM (system handlu i pojedynkowania się między graczami sprawdza się akurat w ten sposób wyśmienicie, ale reszta już nie do końca)

18. Otwarty świat:

Ostatnio spotkałem na serwerze bardzo miłego gracza z wyższym poziomem (60 lvl) i zaczęliśmy dyskutować na temat serwera i padła propozycja zrobienia "Otwartego świata" jak to jest zrobione w innych grach (również w samym metinie). Jakby to miało wyglądać? Mapy musiałyby ulec bardzo poważnej modernizacji, ponieważ wszystkie lokację byłyby bardzo rozległymi miejscami gdzie zgłębiając się coraz dalej spotykamy coraz to silniejsze moby i więcej atrakcji. Oczywiście wiem, że np. jak cofniemy się do początkowej lokacji i będziemy znów chcieli wrócić na expowisko, które jest najoptymalniejsze dla naszego poziomu może, być dość czasochłonne i przez to również nudne, więc proponowałbym tutaj pewne usprawnienia. Z tego, co pamiętam w grze Aion zaimplementowano dość ciekawe rozwiązanie, mianowicie,  jeśli dojdziemy do pewnego miejsca na mapie tworzy nam się tam "checkpoint”, dzięki, któremu możemy łatwo dojść z miejsca spawna do tego miejsca. Wiem, że nie rozpisałem się tutaj za bardzo, przez co nie każdy może dobrze zrozumieć, o co mi chodzi i jakby to dokładnie wyglądało, jednak pierw chciałbym się dowiedzieć czy będą jakieś techniczne zastrzeżenia i ewentualnie zaproponować jakąś opcję by je rozwiązać. Ktoś się również zapyta, po co robić coś takiego skoro teleporty wystarczą, ano właśnie wydaje mi się, że takie nowatorskie rozwiązania będą większą atrakcją dla graczy i będą zwracać uwagę na serwer. (Nie sądzę by wiele serwerów RPG używało tego typu rozwiązania)

19. Alchemik: (Autor pomysłu: Brakin)

Można dodać do alchemi możliwość ulepszenia potek , ktore możemy wytworzyć u alchemika.

Przykładowo po zrobieniu danej misji u alchemika ( nie mam jeszcze pomysłu na misje czekam na wasze propozycje) alchemik za odpowidnią opłatą umożliwiłby nam ulepszania tych mikstur czyli wydłużenie czasu działania tych potek np. Mikstura regeneracji bez ulepszania działa 3 sekundy po ulepszeniu mogłaby działać 5 sekund podobnie z Mikstura ataku , siły i obrony , działają one po 10 min po ulepszeniu mogłyby działać 12-14 min. Można róznież te ulepszenia dodać na zasadzie stopni ulepszeń np. Ulepszenie 1,2,3 i z każdym ulepszeniem czas działania takiej potki byłby coraz wiekszy.

20. Informacje w ScoreBoard:

Chciałbym zaproponować by dodano część informacji w scoreboard. Aktualnie pojawia się tam tylko informacja na temat party, ale myślę, że można również dodać informację np. o ilości yarnów (i zwolnić slot na mikstury lub skille), naszego postępu z poziomem czy też postęp misji etc.

21. Informacje na temat serwera na forum:

Chciałbym by na forum zostały dodane informacje w formie tematu gdzie będzie pisało: Jakie zmiany zostały przyjęte i są w trakcie wdrażania, jaki jest postęp prac technicznych, jakie zmiany zostały wprowadzone na serwerze, etc.

Błędy/Bugi:

- Można karmić konia u Koniuszego nawet gdy głód konia/osła wynosi 0% (nwm czy to taki bład raczej drobne przeoczenie); [Zgłoszone przez: Brakin]
-Mobki ostanio strasznie szybko bija 2-3 hity na sekunde i wyrzucaja graczy w góre dośc wysoko.( Denerwujące jak się nie ma konia/osła dosłownie sie grać nie da); [Zgłoszone przez: Brakin]
-Siedząc na koniu  i  mając na ekwipunku bon "szansa na oddalenie przeciwnika" kiedy już  to oddalenie zadziała podrzuca gracza z całym koniem (podobnie wyglada do skoku na koniu jednak nawet nie musimy skakać strasznie mnie to irytuje nwm jak innych) [Zgłoszone przez: Brakin]
 
To jest oczywiście tylko część moich pomysłów, jeśli któraś część zainteresuje administrację to chętnie opiszę dokładniej jak sobie ją wyobrażam, bądź zaproponuje też kolejne pomysły tego typu. Piszę to na forum, ponieważ chciałbym dokładniej zapoznać się z opinią graczy i nanieść ewentualną korektę zasugerowaną przez was.

Temat: Zmiany w Taryfikatorze kar Odpowiedzi: 14

04-04-2017, 13:19

Chciałbym zaproponować pewne zmiany taryfikatorze kar. Mianowicie chciałbym by wprowadzono system procentowy,  a przynajmniej by wyglądało to na taki, (czyli z 10 pkt zrobić max 100), dodatkowo szukałem dokładniejszych informacji na temat "czasowych kar" jest o nich wzmianka w 2 punkcie dodatkowych informacji, jednak w samym taryfikatorze nie mogłem się doszukać, kiedy są one faktycznie stosowane (być może coś przeoczyłem, więc w takim przypadku będę wdzięczny za poprawienie mnie). Chciałbym również by sam taryfikator dzięki systemu procentowemu i praktycznemu zastosowaniu "czasowych kar" był bardziej rozpisany i surowszy, czyli gracz nie dostaje upomnienia, lecz od razu punkty karne (mogą być wyższej lub niższej wagi zależnie od wykroczenia i po określonym czasie mogą zniknąć)  i miło by było gdyby dodano go w formie infografiki, która będzie czytelniejsza od samego tematu. Dodatkowo proponowałbym dodać "modernizację postów" od pewnego progu procentowego np. Od 70% każdy post tego użytkownika musi zostać sprawdzony przez członka administracji przed upublicznieniem

Niżej zamieszczam przykład takiej infografiki i samego systemu kar, (Jeśli nie zauważyłem jakiejś wzmianki o serwisie, z którego pochodzi regulamin i go nie usunąłem proszę o natychmiastowe poinformowanie mnie o tym a postaram się to usunąć)

[attachment=9]

Temat: Tabela serwerów Odpowiedzi: 3

04-04-2017, 12:52

Witam chciałbym zaproponować dodanie pluginu, który dodałby tabele serwerów na forum. Co prawda jest to zwykły bajer, jednak myślę, ze nawet miło będzie oglądać z poziomu forum, jaka jest aktualnie aktywność na serwerze. Taki plugin można pobrać na oficjalnym forum polskiego wsparcia dla for na silniku mybb, więc niżej zamieszczam link.

Link do pluginu:

https://mybboard.pl/thread-59849.html

Co prawda łamie to punkt regulaminu 2.9, Jednak myślę, że skoro link jest podawany tylko w celach informacyjnych to można zrobić drobny wyjątek  :P

Co do samego pluginu to mam jedno, ale, mianowicie jak testowałem jego funkcjonowanie to zauważyłem, że są drobne problemy kiedy na forum mamy powyższy plugin i tapatalk, dokładniej mówiąc nagle praca forum bardzo spowalnia i wszystkie treści na nim ładują się bardzo długo. Nie jestem pewien, czemu tak się dzieje, nie otrzymałem również jasnej odpowiedzi na ten temat od autora (po prostu zalecił mi wyłączenie jednego z nich), więc jeśli taki sam problem występowałby i tutaj to osobiście wolałbym, żeby na forum dodano wyłącznie tapatalk. Teoretycznie autor zapowiedział prace nad nową wersją, która być może byłaby z nim kompatybilna, jednakże od bardzo długiego czasu nie było żadnej informacji na ten temat.