Rejestracja  


Profil użytkownika - ListeKK Offline
ListeKK



Zablokowany

Dołączył:
29-06-2017
Wiek:
Nie określono
Razem postów:
135
Razem wątków:
16


Dodatkowe informacje o ListeKK
Płeć: Nie wybrano


Ostatni odwiedzający
makstale (10-09-2018 - 17:04), Aronex (19-08-2018 - 19:52), xZurek1338 (19-08-2018 - 19:48), HerrosPL (19-08-2018 - 19:47), zomal1 (19-08-2018 - 19:30), Jeden wielki fail (14-08-2018 - 22:47), Tygrys2 (14-08-2018 - 08:22), MamWuHa (13-08-2018 - 20:53), fraginho (12-08-2018 - 23:58), hastler876 (27-04-2018 - 13:53), #kuba7414# (02-04-2018 - 21:35), Majcon (04-03-2018 - 00:14), TheLeon (28-02-2018 - 12:19), Simonex2004 (20-02-2018 - 23:29), ListeKK1 (08-02-2018 - 23:13), Remik68 (08-02-2018 - 16:16), MinecraftPL9753 (07-02-2018 - 22:08), meduza (07-02-2018 - 21:09), KossoN aka Telefon (07-02-2018 - 20:33), PanArbuzzz (31-01-2018 - 12:47), SzaryKiel (11-01-2018 - 08:29), mileeeczek (27-12-2017 - 13:37)
Wyświetleń profilu w sumie: 208

Dane kontaktowe użytkownika ListeKK
E-mail: Wyślij e-mail do użytkownika ListeKK
Prywatna wiadomość: Wyślij prywatną wiadomość do użytkownika ListeKK
Informacje o ListeKK
Dołączył: 29-06-2017
Ostatnia wizyta: 23-09-2018, 17:20
Razem postów: 135 (0.28 postów dziennie | 0.62 procent wszystkich postów)
(Znajdź wszystkie posty)
Razem wątków: 16 (0.03 wątków dziennie | 0.45 procent wszystkich wątków)
(Znajdź wszystkie wątki)
Spędzony czas online: 3 Dni, 14 Godzin, 41 Minut
Łącznie otrzymanych polubień: 38 (0.08 dziennie | 1.04 procent wszystkich 3663)
(Znajdź wątki za które otrzymałem podziękowaniaZnajdź posty za które otrzymałem podziękowania)
Łącznie podziękowano: 34 (0.07 dziennie | 0.93 procent wszystkich 3663)
(Znajdź wątki, za które podziękowałemZnajdź posty, za które podziękowałem)
Komentarze 0 (0 Wysłano | 0 Otrzymano)

Lista znajomych (W sumie 2)
ListeKK posiada 2 znajomych, z czego 2 jest wyświetlonych na tej stronie.

thekisi3l

Remik68
W temacie: Marso jest chory Odpowiedzi: 39

12-08-2018, 20:04

no nwm

W temacie: pomoge Odpowiedzi: 3

12-08-2018, 20:03

ts3 jest wyłączony

W temacie: RPGV2 Powrót - Wszystko za darmo Odpowiedzi: 32

12-08-2018, 20:02

weź go odpal

W temacie: :/ Odpowiedzi: 1

31-07-2018, 19:56

Nick z gry: ListeKK
Powód blokady konta: Cheaty
Data otrzymania bana: 31.07.2018
Dlaczego powinieneś dostać unbana?:  Dobra, tamto odwolanie od blokady konta było przesadzone, bardzo żałuje, że skusiłem się użyć wspomagaczy, bardzo przepraszam wszystkich graczy i tych, których zraniłem latając obok nich, liczę na pozytywny odzew dotyczący całego zajścia. Nie będę już cheatował Smutny3 
Nick banującego Administratora: MinecraftPL9753

W temacie: lol Odpowiedzi: 1

31-07-2018, 18:19

Nick z gry: ListeKK
Powód blokady konta: Cheaty
Data otrzymania bana: 31.07.2018
Dlaczego powinieneś dostać unbana?: To nie sa cheaty... Urodziłem się na HogWarcie więc wiem jak bić moby i sie obracać, ewentualnie latać.  Prosiłbym o ub z tego względu, że ban jest niesłuszny 
Nick banującego Administratora: MinecraftPL9753 (chyba dobrze napisalem te cyfry)

Temat: :/ Odpowiedzi: 1

31-07-2018, 19:56

Nick z gry: ListeKK
Powód blokady konta: Cheaty
Data otrzymania bana: 31.07.2018
Dlaczego powinieneś dostać unbana?:  Dobra, tamto odwolanie od blokady konta było przesadzone, bardzo żałuje, że skusiłem się użyć wspomagaczy, bardzo przepraszam wszystkich graczy i tych, których zraniłem latając obok nich, liczę na pozytywny odzew dotyczący całego zajścia. Nie będę już cheatował Smutny3 
Nick banującego Administratora: MinecraftPL9753

Temat: lol Odpowiedzi: 1

31-07-2018, 18:19

Nick z gry: ListeKK
Powód blokady konta: Cheaty
Data otrzymania bana: 31.07.2018
Dlaczego powinieneś dostać unbana?: To nie sa cheaty... Urodziłem się na HogWarcie więc wiem jak bić moby i sie obracać, ewentualnie latać.  Prosiłbym o ub z tego względu, że ban jest niesłuszny 
Nick banującego Administratora: MinecraftPL9753 (chyba dobrze napisalem te cyfry)

Temat: Zbugowane NK... Odpowiedzi: 4

29-12-2017, 18:13

Cześć, 29.12.2017 o godzine 18:00 ok. zacząłem NK, po czym uzbierałem wszystkie guziki, wcisnąłem je zeby przejsc na kolejny poziom NK, lecz niechcący wszedłem  na konia... I zbugowało mi sie nk. Można byłoby coś z tym zrobić? Nie mam ss'ów bo to sie nie da tak udowodnic ss'ami. Musiałbym pokazać to Marsonixowi, ale mam bana na ts'a więc czekam na odpowiedź tutaj.  I czy byłaby możliwość oddania kamienia.


Pozdrawiam i licze na jak najszybszą odpowiedź

Temat: 90 znaczkuf Odpowiedzi: 2

29-12-2017, 03:32

Nick Sprzedającego: ListeKK

Nazwa Przedmiotu: 90 znaków

Informacje o przedmiocie: 90 znaków  na serwerze v2, waluta warta prawdziwe pieniądze.

Możliwość zapłaty: Itemy/$ na v1

Kontakt: PW albo FB - Kacper ListeKK (bywam tam rzadko ale bywam)

Screenshot (Opcjonalnie): Nie chce mi sie robic xd

Temat: Ub :/ Odpowiedzi: 6

27-12-2017, 13:38

Nazwa użytkownika:  ListeKK


Powód blokady konta:  Obraza

Data otrzymania bana:  Nie pamietam;x

Dlaczego powinieneś dostać unbana?:  Chciałbym dostać UB bo dawno nie byłem na tym ts'ie ale do rzeczy. Ziomek puszczał bindy i mnie wyzywał, po czym polowa kanału zaczęła go wyzywać, a akurat Majcon byl na kanale i dostałem bana tylko ja...

Nick banującego Administratora: Majcon

Pozdrawiam i Wesołych Świąt