Rejestracja  


  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Regulamin Forum

#1
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z forum.


1. Postanowienia ogólne

1.1. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania z Forum zgodnie z postanowieniami Regulaminu i obowiązującymi przepisami prawa.
1.2. Korzystanie z forum oznacza akceptację poniższego regulaminu. 
1.3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.  

2. Zasady wpisów

2.1. Tworząc wątek umieść go w odpowiednim dziale na forum.
2.2. Pisz zrozumiale i na dany temat, zwięźle, przejrzyście i staraj się pisać poprawną polszczyzną.
2.3. Posty powinny być poparte dowodami i uargumentowane.
2.4. Tematy odświeżamy (tzw. @ref) nie wcześniej niż 24 godziny od napisania ostatniego posta.
2.5. Nie kopiuj postów innych użytkowników. Napisz coś od siebie.
2.6. Nadmierne stosowanie kolorów czcionek i ich rozmiarów (tęcza) oraz ciągłe pisaniem wielkimi literami narusza regulamin.
2.7. Zabronione jest umieszczanie treści sprzecznych z polskim prawem, łamiących prawa autorskie, wulgarnych, obraźliwych, rasistowskich, pornograficznych oraz godzących w dobre imię drugiej osoby.
2.8. Administracja Forum ma prawo do kontrolowania treści wypowiedzi i ich modyfikowania, a nawet do usuwania, jeśli nie spełniają warunków określonych w regulaminie, bez podania przyczyny.
2.9. Zakazane jest umieszczanie linków mogących zawierać złośliwe oprogramowanie, reflinków i linków do stron niezwiązanych z serwerownią. 

3. Konto użytkownika

3.1. Zabronione jest zakładanie kont z nazwami wulgarnymi, obraźliwymi, rasistowskimi etc.
3.2. Zabronione jest tworzenie więcej niż jednego konta (wyjątkiem jest tworzenie konta w celu odzyskania danych do logowania poprzedniego konta).
3.3. Zabronione jest podszywanie się pod inne osoby, a w szczególności administracji.
3.4. Avatar i grafika w sygnaturze nie mogą zawierać treści wulgarnych, obraźliwych, pornograficznych, nawołujących do nienawiści i przemocy. Administracja Forum zastrzega sobie prawo do usunięcia avatara lub grafiki.
3.5. Sygnatura nie może być dłuższa niż 15 linijek.
3.6. Grafika zamieszczona w sygnaturze nie może być większa niż szer. 600 px i dł. 300 px. 

4. Shoutbox

4.1. Shoutbox to miejsce, gdzie możemy sobie swobodnie porozmawiać na różne tematy pod warunkiem, że zachowamy kulturę i szacunek do drugiej osoby. Uprzejmość i zachowanie etykiety to podstawa. 
4.2. Jeśli masz problem lub prosisz o pomoc opisz go w odpowiednim dziale, nie tutaj.
4.3. Wypowiedzi na Shoutbox'ie, tak jak posty, są objęte tymi samymi zasadami, określonymi w regulaminie forum.    
4.4. Administrator może zablokować dostęp Shoutbox'a użytkownikom łamiącym regulamin lub ukarać ich ostrzeżeniami.

5. Postanowienia uzupełniające

5.1. Jako użytkownik forum, bierzesz na siebie odpowiedzialność za publikacje swoich komentarzy i opinii.
5.2. Wszelkie próby oszustw w systemie reputacji (np. dodawanie punktów reputacji z multikont) będą karane, Administracja Forum zastrzega sobie prawo do wyzerowania tych punktów.
5.3. Wszelkie próby udostępnienia danych osobowych, będą karane blokadą permanentną konta użytkownika.
5.4. Administrator zastrzega sobie prawo do nałożenia kary na użytkownika w nieobjętych regulaminem sytuacjach. 
5.5. Regulamin w każdej chwili może ulec zmianie.
[-] 4 użytkowników podziękowali Xarix za ten post:
  • ekhoe, fraginho, komandos9992, Zabuch



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości